POSTAHÁZ

postafiók bérlés és székhelyszolgáltatás

magánszemélyek és cégek diszkrét postása

a Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság felügyeletével

székhely, cégszékhely, székhelyszolgáltatás, székhelyszolgálat, székhelyhasználat, székhely bérlése, bérlete, használata, virtuális székhely, iroda, cégalapítás, cégmódosítás, könyvelő, könyvelés, ügyvéd, ügyvédi szolgáltatás, titkári tevékenység, kézbesítési megbízás, megbízott, kft. alapítás, cégalapítás, cégmódosítás, cégszolgálat, cégiroda, cégszerviz

Költséges irodafenntartás helyett válassza székhelyszolgáltatásunkat!

  

Minden vállalkozásnak már a megalapítástól kezdődően rendelkeznie kell székhellyel, ennek hiányában a bíróság az Ön cégét nem veszi nyilvántartásába.

A cég székhelye a cég bejegyzett irodája. A bejegyzett iroda a cég levelezési címe, ahol

 

  • a cég üzleti és hivatalos iratainak átvétele, érkeztetése, őrzése, rendelkezésre tartása, valamint
  • külön jogszabályban meghatározott, a székhellyel összefüggő kötelezettségek teljesítése történik. Ilyenek lehetnek: az éves mérlegzáró taggyűlés tartása, illetve adó- vagy más hatósági ellenőrzés helyszíni folytatása.

Nem követelmény, hogy a székhelyingatlan az Ön, vagy vállalkozása tulajdonában álljon, mint ahogy költséges irodát sem kell fenntartania a törvényi feltételek teljesítéséhez. 

 

Mindezek figyelembe vételével a POSTAHÁZ Kft. székhelyszolgáltatását ajánljuk mindazon vállalkozásoknak,

 

  • amelyeknek üzleti szempontból fontos, hogy székhelyük Budapest szívében legyen,
  • amelyek számára az irodabérlés költséges, vagy az adminisztratív személyzetet nem tudják megfizetni,
  • amelyeknek üzleti tevékenységükből eredően nincs igazán szükségük önálló irodára,
  • amelyek számára valóban gond a hivatalos postájuk átvétele, mert munkatársaik nem tartózkodnak folyamatosan a székhelyen.

 

Ajánljuk továbbá mindazon cégvezetők és -tulajdonosok figyelmébe

 

  • akik a magánéletüket az üzleti tevékenységüktől, otthonukat a vállalkozásuk székhelyétől szeretnék elválasztani,
  • akik nem szeretnék, hogy hivatalos végrehajtás, vagy házkutatás folytán olyan dolgot foglaljanak le otthonukban, aminek a vállalkozásukhoz semmi köze.

 

Miért éppen a POSTAHÁZ Kft.-t válassza?

 

  • mert székhelyet nem csak gazdasági társaságok, hanem egyesületek, alapítványok és akár már egyéni vállalkozók részére is biztosítunk,
  • mert nem kell lemondania jól bevált ügyvédjéről ahhoz, hogy székhelyét kedvezménnyel igényelhesse,*
  • mert irodája fenntartási költségeit velünk valóban megtakarítja. Nálunk nincsenek „meglepetések”, vagy bújtatott költségek, azaz alapszolgáltatásunk nem csak a címhelyhasználat díját, hanem valamennyi, törvényben előírt szolgáltatást – küldemények kezelése, törvényi kötelezettségek teljesítéséhez szükséges tárgyaló – tartalmazza,
  • mert megfizethető árakon nyújtunk minőségi szolgáltatást. Valamennyi hivatalos leveléről, vagy könyvelt – elsőbbségi, ajánlott, tértivevényes stb. – küldeményének átvételéről azonnal e-mailben értesül, hogy határidős ügyeit időben rendezhesse,
  • mert amennyiben székhelye - a rendkívüli felmondás esetét kivéve - megváltozik, küldeményeit továbbra is mi kezeljük, feltéve, hogy változatlanul megtisztel bizalmával. Kérésére postafiókot nyitunk, illetve a levelezési címét megtarthatja, így székhelyének megváltozásáról a levelezési címet ismerő megrendelőket, üzleti partnereket, bankokat, közszolgáltatókat, stb. nem szükséges külön értesítenie.

Amennyiben Ön hosszabb időre igényeli a POSTAHÁZ székhelyszolgáltatását, díjkedvezményben részesül. 

*A részletekért kérem, tekintse meg kedvezményeinket, illetve keresse fel ügyfélszolgálatunkat!

 

Áraink az alábbiak szerint értendőek:

  • Alap: azon Ügyfelekre vonatkozik, akik a 21/2017. (VIII. 3.) NGM rendelet szerinti alacsony kockázati szintbe sorolhatók.
  • Prémium: azon Ügyfelekre vonatkozik, akik a 21/2017. (VIII. 3.) NGM rendelet szerinti magas kockázati szintbe sorolhatók.

A kockázati szintek besorolásáról az alábbi linken tájékozódhat:
https://net.jogtar.hu/jogszabaly?docid=A1700021.NGM

  • Székhelyszolgáltatás alap
  • 30.000.- Ft / 3 hó
  • 50.000.- Ft / 6 hó
  • 90.000.- Ft / 12 hó
  • Székhelyszolgáltatás prémium
  • 33.530.- Ft / 3 hó
  • 55.880.- Ft / 6 hó
  • 100.585.- Ft / 12 hó

 

postafiókbérlés, postafiók bérlés, postafiók, postafiókok, fiókbérlet, fiókbérlés, posta, postai, postai szolgáltatások, postaszolgálat, postaszolgáltató, postaszolgáltatás, postaszolgáltatások, privátposta, privát posta, magán posta, magánposta, magánpostás, cégek postása, futár, futárposta, futárszolgálat, küldeménykezelés, postaküldemény, postaküldemények, bizalmas, bizalmi, titok, titokvédelem, teljes titoktartás, diszkréció, diszkrét, székhely, cégszékhely, székhelyszolgáltatás, székhelyszolgálat, székhelyhasználat, székhely bérlése, bérlete, használata, virtuális székhely, iroda, cégalapítás, cégmódosítás, könyvelő, könyvelés, ügyvéd, ügyvédi szolgáltatás, titkári tevékenység, kézbesítési megbízás, megbízott, kft. alapítás, cégalapítás, cégmódosítás, cégszolgálat, cégiroda, cégszerviz

 

Hírek

  • RÓLUNK ÍRTÁK - ...jó szívvel ajánlom.

    A Postaházat ismered? Egy magáncég a Nyugatinál, ami ennyi pénzért a pf. számnál lényegesen többet ad. Itt megtalálod: http://postafiok.ewk.hu. Egy kedves hölgy naponta e-mailben értesít, kitől jött levelem, számlám, sőt külön kérésre a fontos iratokat szkenneli, mindenről azonnal értesülök és intézkedhetek. Londonban élek és dolgozok már fél éve. Leveleimet megőrzik, bármikor látogatok haza, egyszerre vehetem át, ráadásul nem kell érte sorban állnom. Attól sem kell félnem, hogy a postafiókomat távollétemben megszüntetik, mivel nem ürítem. Szóval bárkinek, akinek hasonló gondja van, a Postaházat jó szívvel ajánlom.

    /postautalvany.blogspot.hu 2013. február 24-i blogbejegyzés/

     

     

Asztali nézet